"Du får 5-6 sekunder – Brug dem klogt"

Det handler om at komme ind til benet - hurtigt
Uanset hvem du henvender dig til og hvad du sælger, får du max. 5-6 sekunders opmærksomhed, når modtageren ser din meddelelse.

Den tid er lige løbet ud. Så hvis du ikke gider læse mere, har jeg et problem! Hvis du fortsætter, har jeg til gengæld været klog. Og vil straks gå videre, før du mister tålmodigheden:

Giv et relevant, rationelt løfte, som du ved vil interessere din målgruppe. Men tænk anderledes,
brug f.eks. et spørgsmål, en påstand, et smil.

Mange i din målgruppe er ramt af krisen
Derfor har de kort lunte, hvis du ikke viser, du forstår dem. Hurtigt.
Så hold dig tæt på deres virkelighed og vis, at du ved, hvad du taler om.

Fortæl, du kan hjælpe og gøre deres liv nemmere. Løse et problem. Eller flere. Det vil de elske. Forklar så, hvordan du vil gøre det. Og hvorfor du er bedre til det end de fleste andre.

Lyder det svært? - Det er det også!
For det er altid svært at fatte sig i korthed og være kontant. På en venlig måde. Her har jeg f.eks. brugt 209 ord på det. Og ca. 50 sekunder af dit liv.